Monday, 25 March 2013

Hampas

EPILOG

... Aku juga ingin bahagia ..

"Eh, kau tulis apa tu? Meh sini aku tengok?"
"Eh mana ada apa-apa.. Panjangnya kau punya.."
"Hehe.."

Kringgggg!

Dan loceng itu membawa Lina ke muka realiti. Maka tamatlah pembelajarannya pada hari itu. Sejurus itu, dia mengemas beg dan bergerak ke kolej.

....

"Hai Lina!"
"Eh Yaya? Hai! Nak pegi kelas ke?"
"A'ah,"
"Okay, jumpa lagi nanti", melambai tangan.

"Yaya, itu Lina budak media tu kan?"
"A'ah, kenapa Man? Lain macam je kau ni?"
"Takde apa lah aku saja je,"
"Kau jangan macam-macam. Ingat kau tu aku tak tahu macam mana ke? Kalau si Lina tu kau nak usha, kau lupakan jelah"
"Kenapa?"
"Adalah, bye!" berlalu pergi.

....

"Nanti kalau ada apa-apa Lina update kat Sue jelah eh?"
"Lina..?"

No comments: