Monday, 8 April 2013

Hampas


"Hei pompuan! Kau dah guna aku, kikis duit aku, jadikan aku alat.."
"Sekarang senang-senang je kau nak blah"
"Jangan haraplah! Hehheh"

"Hoi lepaslah! Sakit tahu tak?"
"Lepaslah.. tolong! tolong!"

"Heh jangan mimpilah ada orang nak tolong kau, kat sini ada aku dan kau je"
"Hmm kenyang aku malam ni"
"Lepas ini puas hati aku tengok hidup kau hancur! PUAS! HAHA"

"Kau jangan buat yang bukan-bukan, aku jerit kang"

"Jeritlah, jerit! Kalau kau jerit manja macam kau selalu buat pun boleh"
"Haha! Hmm Hmm"

....

"Hei kau buat apa tu ha?"

"Awak, awak tolong! Tolong!"

"Kau ni siapa? Kau jangan menyibuk boleh tak? Ni antara aku dengan dia"

No comments: